Jonggidsen

Leeftijd:
11 tot 14 jaar

Op woudlopersavontuur met de rugzak of op fietstocht met de patrouille. Een vlot sjorren of vuurtjes stoken en je eigen potje koken. Zo leren we de kneepjes van het vak. Een toneelstuk in mekaar steken en je creativiteit botvieren of stevig spelen en sporten: jonggivers zijn aan zet!

De leiding van dit jaar zijn Kobe en Senne.

U kan hen altijd contacteren via:

jonggidsen@scoutsnijlen.be

Weekend

- In het eerste semester gaan de jonggidsen op weekend op verplaatsing. Hier verblijven ze dan 2 nachten. Zo'n weekend kost tussen de 25 en 30 euro.

- In het tweede semester gaan de jonggidsen op gouwweekend. Dit is een weekend met de jonggivers (jongverkenners en jonggidsen) van verschillende Scoutsen samen. Deze prijs verschilt elk jaar, maar is ongeveer gelijk aan een gewoon jonggidsenweekend.

Nieuws

Onze jonggivers presenteren hun jaarlijkse ontbijtactie. Op zondag 6 maart leveren ze een gevarieerd ontbijt bij u thuis voor slechts 7 euro. Voor €10 brengen ze een fles cava mee om uw ontbijt feestelijker mee te maken.